czwartek, 4 lutego 2016

My camera

Hejka! ;*
Dzisiaj, tak jak wspominałam post o moim sprzęcie, czyli jak, czym i kiedy robię zdjęcia.

                            Mój aparat
Jest to Nikon coolpix L340. Posiada on 28-krotny zoom, który jest rozszerzany do 56-krotnego zoomu cyfrowego. Ma 20,2 mln pikseli, nagrywa filmy w HD (720p) , posiada stabilizację, baterie AA (które wytrzymały mi aż 3 miesiące), monitor LCD 7,5 cm i rozdzielczość  460 tyś. Punktów oraz skuteczną funkcję redukcji drgań. Jego uchwyt jest bardzo dobrze przystosowany do ciężkości aparatu (430 g). Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego aparatu, choć posiadam go ok. 4 miesiące nie mogę wyrazić ostatecznej opinii, na chwilę obecną sprawuje się genialnie! Jest to aparat jak najbardziej przystosowany do potrzeb fotografa amatora: jest w przystępnej cenie (można go już dostać od 600 zł) i posiada bardzo dobre parametry. Ja osobiście bardzo polecam ten aparacik wszystkim początkującym. Gwarantuje, będziecie zadowoleni! Teraz podam wam kilka stron gdzie możecie więcej dowiedzieć się na temat tego aparatu jak i go nabyć.










źródło informacji: nikon.com
źródło zdjęć: nikon.com i inne artykuły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz